Jag har precis avslutat Rädda honom av Camilla Lagerqvist och jag känner mig lite rörd. En av mina favoritböcker är Ingelin Angerborns För alltid och den här boken påminner en hel del om den. Båda är berättelser som balanserar mellan det vardagliga och det övernaturliga, med inslag av både vemod och spänning. Jag gillar det skarpt!onsdag 13 juni 2012
Rädda honom
Jag har precis avslutat Rädda honom av Camilla Lagerqvist och jag känner mig lite rörd. En av mina favoritböcker är Ingelin Angerborns För alltid och den här boken påminner en hel del om den. Båda är berättelser som balanserar mellan det vardagliga och det övernaturliga, med inslag av både vemod och spänning. Jag gillar det skarpt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar