måndag 1 juni 2009

Välkomna till Bokbiten!

Då var det äntligen dags att inviga Bokbiten, en bokblogg med boktips i första hand för barn och ungdomar. Jag som håller i bloggen heter Erika och har nyligen börjat jobba som skolbibliotekarie i Heby kommun. Jag kommer att berätta om böcker som jag gillar och tipsa om annat som har med läsning att göra. Jag vill gärna ha dina åsikter om det jag skriver. Tycker du också att en bok jag tipsat om är jättebra eller gillade du den inte alls? Skriv en kommentar så att jag får veta vad just du tycker. Du får även gärna komma med egna boktips!

P.S Nu är de efterlängtade böckerna Ondskans schaman (Vargbröder del 5) och Sjöodjuret i Bergssjön (Nelly Rapp del 7) på väg ut till kommunens alla skolbibliotek. De finns också på folkbiblioteken. Missa dem inte!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar